Managementul Calității (ISO 9001)
Evaluare inițială, identificare procese relevante;
Asistență în contractarea certificării;
Instruirea personalului în aplicarea prevederilor standardului de referință;
Elaborarea documentației (domeniul sistemului de management, proceduri de sistem, proceduri și instrucțiuni specifice de lucru, fișe de proces, politici etc.) și a formularisticii aferente;
Asistență în implementarea prevederilor standardului de referință;
Audit intern și suport în realizarea acțiunilor corective;
Analiza managementului;
Asistență în timpul preauditului și auditului de certificare.
Managementul Calității conform standardelor NATO în domeniul apărării (AQAP seria 2000)
Evaluare inițială, identificare procese relevante;
Asistență în contractarea certificării;
Instruirea personalului în aplicarea prevederilor standardului de referință;
Evaluare de risc în domeniul securității informațiilor;
Elaborarea documentației (manual, proceduri de sistem, proceduri și instrucțiuni specifice de lucru, fișe de proces, politici etc.) și a formularisticii aferente;
Asistență în implementarea prevederilor standardului de referință; planul calității; managementul configurației;
Audit intern și suport în realizarea acțiunilor corective;
Analiza managementului;
Asistență în timpul preauditului și auditului de certificare.