Managementul Calității (ISO 9001)

  • Evaluare inițială, identificare procese relevante;

  • Asistență în contractarea certificării;

  • Instruirea personalului în aplicarea prevederilor standardului de referință;

  • Elaborarea documentației (domeniul sistemului de management, proceduri de sistem, proceduri și instrucțiuni specifice de lucru, fișe de proces, politici etc.) și a formularisticii aferente;

  • Asistență în implementarea prevederilor standardului de referință;

  • Audit intern și suport în realizarea acțiunilor corective;

  • Analiza managementului;

  • Asistență în timpul preauditului și auditului de certificare.

Managementul Calității conform standardelor NATO în domeniul apărării (AQAP seria 2000)

  • Evaluare inițială, identificare procese relevante;

  • Asistență în contractarea certificării;

  • Instruirea personalului în aplicarea prevederilor standardului de referință;

  • Evaluare de risc în domeniul securității informațiilor;

  • Elaborarea documentației (manual, proceduri de sistem, proceduri și instrucțiuni specifice de lucru, fișe de proces, politici etc.) și a formularisticii aferente;

  • Asistență în implementarea prevederilor standardului de referință; planul calității; managementul configurației;

  • Audit intern și suport în realizarea acțiunilor corective;

  • Analiza managementului;

  • Asistență în timpul preauditului și auditului de certificare.